Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osiecznej

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osiecznej

Nabór kandydatów na opiekunów prawnych dla osób całkowicie ubezwłasnowolnionych i kuratorów dla osób częściowo ubezwłasnowolnionych.

Data publikacji: 2022-04-25

Miejski Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osiecznej prowadzi nabór kandydatów do bazy opiekunów prawnych osób całkowicie ubezwłasnowolnionych i kuratorów osób częściowo ubezwłasnowolnionych. Gdy zaistnieją okoliczności, w których wymagane jest objęcie opieką lub kuratelą podopiecznego, pracownik Ośrodka po przeprowadzeniu rozmowy z kandydatem z bazy, przedstawia sądowi wniosek o objęcie opieką lub kuratelą przez wskazanego kandydata.

Dodatkowych informacji udzielają:

Marcin Kondracki – kierownik MGOPS w Osiecznej

tel. 65 535 00 80

e-mail: kierownikops@osieczna.pl

Czytaj całość publikacji "Nabór kandydatów na opiekunów prawnych dla osób całkowicie ubezwłasnowolnionych i kuratorów dla osób częściowo ubezwłasnowolnionych."

Załączniki:

  1. (plik odt 21KB)
  2. (plik doc 17KB)

Informacja dla obywateli Ukrainy

Data publikacji: 2022-03-09

Ulotka informacyjna zawierająca niezbędne informacje, które mogą być przydatne obywatelom Ukrainy po przekroczeniu granicy Polski. Informacje zostały opracowane w 4 wersjach językowych – ukraińskiej, angielskiej, rosyjskiej i polskiej.

ulotka-informacyjna-ua-strona1ulotka-informacyjna-ua-strona2

Załączniki:

  1. Ulotka informacyjna_UA (plik PDF 530KB)
  2. Ulotka informacyjna_EN (plik PDF 430KB)
  3. Ulotka informacyjna_RU (plik PDF 502KB)
  4. Ulotka informacyjna_PL (plik PDF 425KB)

Zarządzenie nr 1/2021

Data publikacji: 2021-12-20

Zarządzenie nr 1/2021 Kierownika Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Osiecznej z dnia 15 grudnia 2021 r. w sprawie: ustalenia dnia 24 grudnia 2021 roku jako dnia wolnego od pracy dla pracowników Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Osiecznej.

Załączniki:

  1. Zarządzenie nr 1/2021 z dnia 15 grudnia 2021r. (plik pdf 589KB)

Zobacz także: archiwum "Aktualności" (archiwum)...